Administratief medewerker

Factor 5 is een jonge innovatieve professionele begeleidings instelling in Groningen, Drenthe en Friesland. Ons kantoor is gevestigd in Groningen. De begeleiding die wij bieden kan zowel individueel als groeps gericht(werkvormen) zijn. Daarnaast hebben wij een aantal begeleid woon accommodaties. Wij zijn met name gespecialiseerd in jongeren en jongvolwassenen met een moeilijke en meervoudige problematiek. Deze problemen bevinden zich altijd in 1 of meer van de 5 leefgebieden van de persoon. Het kan dan gaan om gedragsproblematiek, psychische problematiek maar ook lichamelijke problematiek.

Factor 5 ondersteunt de cliënt met zijn/haar stabiliteit, zelfredzaamheid en gezondheid.
Door gebruik te maken van de factoren die invloed kunnen hebben op de leefgebieden, gaan we zoeken naar controle en oplossingen en kunnen wij samen met de cliënt de zelfredzaamheid, ontwikkeling en stabiliteit vergroten.
Wij helpen mensen die door omstandigheden (gedeeltelijk) buiten de maatschappij staan weer op hun eigen niveau mee te draaien in de maatschappij. Door de begeleiding in te zetten volgens het principe van de 5 leefgebieden wordt methodisch gewerkt vanuit een integrale aanpak. Niet alleen de persoon maar ook zijn omgeving wordt op deze manier geholpen.

 

Vacature: Administratief medewerk(st)er

Parttime; 16 – 24 uur

Voor onze nieuw op te zetten administratie zoeken wij een medewerk(st)er.

Kernactiviteiten zijn het ondersteunen van het management en algehele organisatie op administratief gebied.
Werklocatie is ons kantoor in Groningen
Aanvang dienstverband vanaf januari 2018

Taken:
• Zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden
• Controleren van formulieren
• Administratieve ondersteuning door middel van invoeren administratieve gegevens en controle hiervan
• Opstellen van rapportages
• Gestructureerd en accuraat verwerken van documentatie
• Beheer van informatie
• Archiveren
• Controleren en corrigeren van (sub)administraties
• Beantwoorden telefoon

Jouw profiel:
• Minimaal MBO administratieve opleiding;
• Ervaring en kennis van WORD en Excel;
• Initiatief rijk;
• Flexibel, kan zaken goed structureren en prioriteiten stellen;
• Kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan;
• Je hebt een lerende houding en levert een positieve bijdrage aan een veranderende organisatie;
• Ervaring in een soortgelijke functie is een pre

Wij bieden:
• Een deeltijd dienstverband voor 24 uur/week, startend met een tijdelijke aanstelling met intentie tot vaste aanstelling;
• Een werkomgeving waarbij visie en persoonlijke inbreng worden gewaardeerd;
• Collegiale samenwerking;
• Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheid tot opleiding(en);
• Salariëring vanaf €2000,- bruto per maand bij een 36 urige werkweek. Salariëring is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring.

Informatie en sollicitatie:
Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je tijdens kantooruren contact opnemen met dhr. Nils van den Berg (Factor 5) 085-4834890 en/of mevr. Sandy Zwerwer (Factor 5) 06-23948801

Uw sollicitatie mag per brief of per email; info@factor-5.nl
info: www.factor-5.nl

Sluitingsdatum sollicitatie: 27/12/2017

Factor 5
Stettinweg 22
9723 HD Groningen