Skip to content

Klachtenregeling

Ontevreden over onze dienstverlening? Probeer een klacht eerst met je begeleider of leidinggevende te bespreken. Vaak kun je daarmee al veel oplossen. Misschien heb je dit al gedaan? Of misschien wil of kan je dat niet? Dan kun je een klacht indienen.

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent over de behandeling of begeleiding die je bij Factor 5 krijgt. Heb je toch een klacht? Laat het ons vooral weten.

In gesprek

Probeer een klacht eerst met je begeleider of leidinggevende te bespreken. Vaak kun je daarmee al veel oplossen. Misschien heb je dit al gedaan? Of misschien wil of kan je dat niet? Dan kun je een klacht indienen.

De interne klachtencoördinator

Je kunt je klacht ook rechtstreeks indienen bij de klachtencoördinator.
De klachtencoördinator biedt in de eerste plaats een luisterend oor. Verder zorgt zij ervoor dat jouw klacht bij de juiste persoon terecht komt en dat de klacht tijdig wordt afgehandeld.

De klachtencoördinator is onpartijdig en inhoudelijk niet betrokken.

Onze klachtencoördinator is Joan van Thuijl. 

Cliëntvertrouwenspersoon

Je kunt ook een klacht of probleem indienen bij de cliëntvertrouwenspersoon. Deze persoon luistert naar je probleem en vertelt welke stappen je kunt nemen. Ook kan de vertrouwenspersoon helpen om een probleem op te lossen. Alles wat je met deze persoon bespreekt is vertrouwelijk. En de vertrouwenspersoon onderneemt alleen actie wanneer jij toestemming geeft. Ga naar deze pagina voor meer informatie.

Buiten Factor 5

Is jouw klacht door Factor 5 niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je een klacht indienen bij de klachtenportaal Zorg. Onze klachtencoördinator kan je hierover advies geven.
Klik hier om de folder te bekijken.

Nu een klacht indienen?

Dit kan via het digitale klachtenformulier. Je klacht komt dan binnen bij onze klachtencoördinator. Hij neemt zo snel mogelijk contact met je op. Klik hier voor het formulier.

Contact

Contact gegevens

Hoofdkantoor